100% mobil og papirløs drift med borgeren i centrum
Microbizz er en kommunal IT-løsning med ALT til kommunerne – lige fra opgavehåndtering, kvalitetsstyring til ruteplanlægning, projektstyring og ikke mindst kommunikation med samarbejdspartnere og borgere.
Løsningen er 100% mobil og papirløs. Alt tilgås via smartphone, tablet eller PC. Alle informationer er tilgængelige 24/7 på alle niveauer i organisationen.
- Nem opgaveløsning – alt på opgaven via smartphone, tablet eller PC.
- Fleksibel og enkel planlægning og styring af alle opgaver.
- Nemt at oprette og tildele ad hoc- og gentagne opgaver.
- Ruter på tablet for alle – med kort, tekst og tale.
- Automatiske timesedler, rapporter og alarmer.
- Kvalitetssikring og inspektioner. Let at planlægge, oprette tjek-skemaer mm.
- Overblik over alle værdier - udstyr, køretøjer, værktøj mm.
- Projektstyring.
- Extranet-funktion til kommunikation med samarbejdspartnere mm.
Få 4 timers gratis sparring
Fortæl os om jeres udfordring. Så får I et oplæg på, hvordan Microbizz kan forenkle jeres drift og hverdag. Læs mere